mercoledì 4 giugno 2014

Metalized





Florence is a city that must visit at least once in the life; it has a magical atmosphere that quickly capture you!
Finally I have been able to enjoy some relax because I have ended  examinations of the first year of university! The time me decidedly is flown and if you had to make a evaluation of this university year could be positive.
habiting alone in a new city I have learned a lot above all small things of the daily life!
Now they are returned in my Genoa and I already do not see the hour to leave for my vacations.
But now we speak about the look: all it is very casual, comfortable and, like I say ,technician.
Absolutely total blacks I have chosen a pair of shorts of Zara, a net shirt of H&M, white shoes and for giving brightness to  all stock exchange slung over the shoulder metalized.
Boys now I leave you !
I hope you enjoy it
 Milca.

Firenze è una città che bisogna visitare almeno una volta nella vita; ha un'atmosfera magica che subito ti cattura !
Finalmente ho potuto godermi un po' di relax dal momento che ho finito gli esami del primo anno  di università!!! Il tempo mi è decisamente volato e se dovessi fare un bilancio di quest'anno universitario non potrebbe essere che positivo .
Abitando da sola in una città a me nuova ho imparato molto soprattutto piccole cose della vita quotidiana !
Ora sono tornata nella mia Genova e già non vedo l'ora di partire per le mie vacanze .
Ma adesso parliamo del look : il tutto è molto casual ,comodo e ,come dico io , " tecnico " .
Assolutamente total black ho scelto un paio di pantaloncini morbidi di Zara , una maglia a rete di H&M , scarpe bianche e per dare luminosità al tutto una borsa a tracolla metallizzata .
Bene ragazzi ora vi lascio al post !
Spero vi piaccia 
Milca.



 








10 commenti:

  1. great look! nice pics!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    RispondiElimina
  2. Beautiful outfit. Love the cool bag and sneakers.

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    RispondiElimina
  3. Firenze è favolosa e tu stai benissimo!!
    www.lebalzi.it

    RispondiElimina
  4. You look very stylish and rocky!
    I like your blog dear and will be happy if we follow each other :)
    Just let me know in my blog
    Alisa

    http://www.alisagromova.com/

    RispondiElimina
  5. congrats on your first year at uni x
    www.vicariousLA.com

    RispondiElimina
  6. Thanks for commenting on my blog love! Love the Proenza bag xx

    http://reallyliteral.blogspot.com/

    RispondiElimina
  7. beautiful pics! xx

    http://irenlifebook.blogspot.com

    RispondiElimina