mercoledì 2 luglio 2014

Sandals and lines






Between a suitcase and the other , between after-sun and  a solar cream i have succeeded to take some pics for this outfit, it is simple but detail.as I have said in slid the post a must of this spring-summer are sandals ;they are with 2 fasteners or one , it doesn t matter ,  a head who wears himself almost with all.
 In these photos of it I wear a pair of Zara,  soft pants of Max Mara and a T-shirt to white and black lines of Zara.
 The look, on the whole, turned out dark just for this reason i have decided to choose a stock exchange that could attract the attention or,however, to give some light to all.
This outfit I will sure carry it in suitcase; it is summery, comfortable and, sure, from tanned it will still be profitable more!
Now boys I leave you, I go to end my bag. i am officially in modality “one suitcase and a mountain of dresses …mmm  .
 I will continue to post , also in order to share with you some piece of my holiday.
 I hope you enjoy the look 
 Milca.


Tra una valigia e l'altra , tra un doposole e una crema solare sono riuscita a scattare qualche foto per questo outfit semplice ma particolare .
come ho detto nello scorso post un must di questa primavera-estate sono i sandali all'orientale ; siano con 2 fibbie o con una non importa sono un capo che si indossa quasi con tutto . 
In queste foto ne indosso un paio di Zara , dei pantaloni morbidi Max Mara e una maglietta a righe bianche e nere di Zara . 
Il look ,nel complesso, risultava scuro proprio per questo motivo ho deciso di scegliere una borsa che potesse attirare l'attenzione o , comunque , dare un po' di luce al tutto .
Questo outfit lo porterò sicuramente in valigia ; è estivo , comodo e , sicuramente , da abbronzata renderà ancora di più !
Ora ragazzi vi lascio , vado a finire il mio borsone .. sono ufficialmente in modalità " oddio non ci starà mai tutto questo la dentro " . 
Continuerò a postare anche da la , anche per condividere con voi qualche pezzo della mia vacanza . 
Spero vi piaccia il look 
Milca .